דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סרט תדמית - הכלי השיווקי שיביא לעסק שלך לקוחות חדשים 

מאת    [ 11/02/2016 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 2748 פעמים ]

הנה מספר עובדות על שווק שכל בעל עסק צריך לדעת.

70% מהאוכלוסיה בישראל מגיל 12 ומעלה גולשים באופן סדיר באינטרנט.

74% מהגולשים צופים בסרטוני וידיאו ברשת.

האתר הפופולרי ביותר – הגוגל – נותן עדיפות לקידום אתרים עם וידיאו.

בפייסבוק - האתר השני בפופולריות – הגולשים צופים בפוסטים עם וידיאו פי שתיים יותר מאשר בפוסטים עם טקסט או תמונה.

היוטיוב - האתר השלישי בפופולריות שלו שבו סרטים בלבד מציע כלים שיווקיים המאפשרים גם לבעלי עסקים קטנים לקבל חשיפה מקסימאלית בחינם או בעלויות נמוכות מאוד.

האם סרט התדמית של העסק שלך נמצא שם?

 

מרבית העסקים הקטנים בארץ לא לא הפיקו מעולם סרט תדמית. חלק מהעסקים שיש ברשותם סרט תדמית לא הטמיעו את הסרט ברשת.

יש לכך מספר סיבות:

1. בעלי עסקים שלא הפיקו עדיין סרט תדמית לעסק שלהם משוכנעים שהפקת סרט תדמית עולה כסף רב.

2. הסיבה השנייה היא שבעלי העסקים לא יודעים מה לעשות עם סרט התדמית שבידיהם.

3. חלק גדול מסרטי התדמית לא מטעימים לצפייה ברשת האינטרנט.

 

נכון, יש סרטי תדמית שעולים כסף רב. הם, בדרך כלל, לא מתאימים דווקא לשווק ברשת.

אחת הבעיות היא שעסק, שכבר החליט להפיק סרט, מנסה להכניס לתוכו את כל המטרות השיווקיות וכל המידע על העסק. הסרט יוצא מסורבל, ארוך ולא ממוקד.

דווקא בזכות הסרטים שמצליחים ביוטיוב, חלקם הגדול נעשה על ידי יוצרים חובבים – השתנו סרטי התדמית בשנים האחרונות.

לא מעט בעלי עסקים, שחשופים לשינויים בשפה הקולנועית, כבר פנו אלינו להפיק עבורם סרט תדמית, שיהיה פשוט, ללא אפקטים ויזואליים, ללא שחקנים או דוגמניות יפות, ואפילו שייראה כאילו צלם חובב צילם אותו. גם סרט תדמית שבו יעמוד בעל העסק, מיישיר מבט למצלמה ויספר בשפתו על העסק שלו – יכול להשיג רווחים שיווקיים גדולים.

סרט שיכיל עדויות של לקוחות מרוצים, יכול להביא לקוחות חדשים רבים.

הסרט לא צריך להיות יקר.

לגבי הבעיה הנוספת שאני שומע מלא מעט בעלי עסקים – חוסר הידע, איך להפיץ את הסרט ברשת האינטרנט - הערוצים הפופולריים היוטיוב והפייסבוק יצרו כלים נוחים מאד להכנסת הסרטים לערוצים ולפרסומם וחברות הפקה רציניות לא מסתפקות בהפקת הסרט אלא גם מסייעים ללקוחות להטמיע את הסרטים ברשת.

הנסיון רב השנים שלנו מוכיח כי סרט תדמית הוא הכלי היעיל ביותר לחשיפת העסק שלך ללקוחות פוטנציאליים..

אל תישאר בחוץ.

רן ברנר, חברת "ברנר הפקות" להפקת סרטים. סרטי תדמית, פרסומות, סרטי הדרכה ומצגות עסקיות


רשימת הלקוחות של "ברנר הפקות" כוללת מוסדות לאומיים - בית המשפט העליון, בנק ישראל, התזמורת הפילהרמונית, ערים ומועצות, חברות תעשיתיות, הייטק ועסקים אחרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב